نوع فعالیت | عنوان | سال انجام | کارفرما |
---|---|---|---|
پژوهش | استخراج مجموعه مسائل موجود در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر تهران | ۱۳۸۹ | کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان |
پژوهش | بررسی روشهای شناسایی استعدادهای برتر | 1390 | بنیاد ملی نخبگان |
پژوهش | بررسي مسأله جداسازي استعدادهاي برتر از ساير دانشآموزان در آراء صاحبنظران کشور | 1390 | بنیاد ملی نخبگان |
پژوهش | استخراج اصول راهبردی تأمين نيازهاي فرهنگي استعدادهاي برتر از منظر صاحبنظران | 1390 | بنياد ملي نخبگان |
پژوهش | گزارش توصیفی – انتقادی از وضعیت گروههای فعال «فلسفه برای کودکان» در ایران با تأکید بر بومیسازی این برنامه | 1390 | مؤسسه اشراق |
پژوهش (به عنوان همکار دکتر خسرو باقری) | بررسي فرآیند كشف و شكوفايي استعدادها در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و ارائة الگوي عملي بر اساس مباني تعليم و تربيت اسلامي | 1390 – 1391 | كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان |
پژوهش | آسيبشناسي شیوهی پذيرش دانشجو در ايران بر اساس آراء صاحبنظران و بررسي سازوکار پذیرش دانشجو در برخی کشورهای دیگر | 1391 -1392 | ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور |
پژوهش | آسيبشناسي هدايت تحصيلي در مقطع متوسطه آموزش و پرورش ايران و ارائه راهبردهاي اصلاحی | 1392 | ايتان |
پژوهش | بازنگري ساختار برنامه درسي و ساختار نظام آموزشي به منظور تقويت «تربيت عمومي» در نظام آموزش و پرورش رسمي ايران | 1392 | ايتان |
نشست تخصصی | «زيرنظام برنامه درسي از مباني نظري سند تحول بنيادين آموزش و پرورش» ارائه دهنده: دكتر محمود مهرمحمدي؛ مکان ارائه: دانشگاه تهران | 1390 | ایتان |
نشست تخصصی | «ساختار نظام آموزشی 6-3-3» ارائه دهنده: خانم آمنه احمدی؛ مکان ارائه: دانشگاه تهران | 1391 | ایتان |
نشست تخصصی | «تربیت معلم در ایران: الگوهای پذیرش دانشجو معلم» با سخنرانی دکتر مهرمحمدی، حجه الاسلام ذوعلم و آقای اسدی گرمارودی و با حضور دکتر علیرضا صادق زاده و دکتر نعمتالله موسی پور مکان: سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان | 1393 | دانشگاه فرهنگیان |
نشست تخصصی | نقد وضعیت تربیت عقلانی در برنامه درسی ایران با حضور: دکتر علیرضا رحیمی مکان: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی | 1393 | --- |
نشست تخصصی | نقد و بررسی کتابهای درسی «تفکر و پژوهش» با ارائه: خانم دکتر نرگس سجادیه، دکتر میترا دانشور و دکتر روحالله کریمی مکان: دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران | 1393 | --- |
پژوهش | بررسی میزان پیشرفت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش | 1393-1394 | کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی |
پژوهش | وضعیتشناسی مراکز تربیت و نگهداری کودک (مهدکودکها) با تاکید بر جریانهای تربیتی غالب در ایران | 1393 | کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی |
پرونده ترویجی ـ رسانهای | «مهد بابا ندارد...» (آسیبشناسی مهدکودکها در ایران) | 1393 | سایت عیار آنلاین |
گزارش تحلیلی - راهبردی | تحلیل طرح «ساماندهی زمان آموزش در دوره ابتدایی» بر اساس بررسی تطبیقی عنصر زمان در برنامه درسی منتخب کشورهای جهان | 1393 | کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی |
گزارش تحلیلی - راهبردی | شیوه پذیرش دانشجومعلم (بررسی دیدگاههای مطرح و ارائه الگوی بدیل) | 1393 | دانشگاه فرهنگیان |
خبرنامه تحلیلی ـ رصدی | گزارش رصدی -تحلیلی هفتگی «پُرسا» (پایش و رصد سیاستهای آموزشی) | 1393 | سایت عیار آنلاین |